All That Orange Matters


Herkese musmutlu bayramlar!!
Sıcakların en etkin olduğu zamanlardan kalma fotoğraflarla enerjiyi yükseltmek istedim bugün,bayramdayız ya ne yapsam olur hani ;) Her zaman söylüyorum ve söylemekten bıkmıyorum;Antalya'da yaşamak demek,Aralık ayında dahi tişörtle dolaşabilmek demek kimi zaman...Çok mu abartı geldi?! Siz hiç haberlerde yeni yılı denize girerek kutlayanları görmediniz mi cicim der,susarım ;)
Hava bayram coşkusuyla yine ışıl ışıl,sıcacık...Sizler de ısının,birbirinizi kucaklayın..
Ben de sizleri kucaklıyorum <3


Hi sweethearts! And Happy Eid to Everyone ;)
These photos were taken a couple of weeks ago when it was still summer and I wanted to share them as they give good vibes ;)
Hope you like the look..Kisses & Hugs <33


Dress // Elbise : Local Store / Yerel Mağaza ( old )
Sandals // Sandaletler : Mango ( old )
Bag // Çanta : Mango ( old )
Shades // Gözlükler : LC Waikiki









Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!