DR. CLINIC

Herkese merhaba 🖖🏼
2021'e rehavet içinde ve evde oturmaktan ağrıyan eklemlerle girmişken silkelendim ve kendime geldim...
Meriç Atlas küçükken ve ben ev ile iş arasında mekik dokurken yazı yazamıyordum tamam ama dünün bebesi şimdi neredeyse 7 yaşında,pandemi krizini fırsata çevirmek gerek,at bezginliği üstünden Ezgi diyerek son dönemlerde denemekten keyif aldığım bir marka olan Dr. Clinic ürünlerinden detaylıca bahsetmek istedim.
Sonuna kadar okursanız bir yorum atmayı unutmayın ki devam etmeye yakıtım olsun 🥰

       ( Instagram : @dolapperisi )

Benim deneyimlediğim toplamda 3 ürün var.
Bunlar;

💥 Collagen Intense Serum 
💥 Collagen Intense Cream 
💥 Skin Regenarating Spot Cream 

Ben gündüz rutinimi Sabah kalkıp cildimi temizledikten sonra,ilk önce masaj ile serumu yedirerek oluşturdum.Serumu önce el ile uygulayıp,cilt tarafından tam emilene kadar jade roller ile masaj yaptım.
Ardından intense cream uyguladım ve akşama kadar cildimi rahat bıraktım.
Akşam yatmadan önce cildimi tekrar temizleyip tonikledikten sonra Cilt Kusursuzlaştırıcı Leke Kremini yine masajla cildime yedirerek uyguladım.
Her gün aksatmadan bu şekilde devam ettim ve ortalama 1 ay gibi bir sürede cildimin daha aydınlık ve daha dinç gözüktüğünü net olarak gözlemledim.Cilt lekelerinde de ton açılması yarattığını söyleyebilirim.
☆☆☆
Yukarıdaki görsellere bakarsanız hepsinde VEGAN ifadesini rahatlıkla görebilirsiniz.
Ürünlerin kullanım şekilleri,ne amaçla kullanılacağı ve alerji ile ilgili uyarıları vs herşey sitelerinde belirtilmiş.
Ürünler ile ilgili daha detaylı bilgi,cildinizin ihtiyacını online güzellik danışmanları ile belirleyip destek almak isterseniz dr.clinic sizin için hazırda bekliyor ( tıklayın ) 
Ayrıca DR CLINIC ürünlerine TRENDYOL üzerinden de ulaşabilirsiniz 😉
☆☆☆
Şimdi gelelim ürünlerle ilgili gerçek kullanıcı yorumlarıma 😄

🌼Collagen Intense Serum 
Hafif yapılı şeffaf bir serum.Orta derecede yapışkanlık hissi veriyor.El ile ısıtılmaya müsait değil,çünkü yağdan ziyade jelimsi bir yapıda.Cilt tarafından kolayca absorbe ediliyor.Cilt yüzeyinde kusma ya da fazla sebum üretimine sebep olmuyor.Orta dereceli yapışkanlığı da cilt tarafından emildikten sonra kayboluyor.İçeriğe hassasiyetiniz ya da alerjiniz yoksa severek kullanabileceğinizi düşünüyorum.Özellikle ürünün uygulanmasının ardından yeşim taşı ile masaj yapın,farkı direkt görün o derece güzel buldum 👌🏼
Ürün ile ilgili olabilecek tek sıkıntı güzel kokusunun yoğun olması.Koku hassasiyeti olanlar serumdan ziyade kreme yönelebilirler.

🌼 Collagen Intense Cream 
Serum sonrası krem uygulanır mı?!? demeyin,ben uyguladım.. Serum tüm ciltlere,krem hassas ciltlere göre formüle edilmiş.Yoğun krem formunu özellikle mens dönemimde daha fazla kullandım her manada fazlasıyla hassas bir dönem olduğu için ve kullandığım süre boyunca cildimde ürünlere bağlı tek bir sivilce dahi çıkarmadım.
Krem formu yoğun tabii ancak ciltte beyazlık bırakmıyor ve rahatlıkla emiliyor.
İçeriğinde hyalüranik asit de bulunduğundan nemlendirme sorunu da yaşamıyorsunuz 😉

🌼 Skin Regenarating Spot Cream 
Geldik kendi içinde bomba niteliğindeki ürüne...
Üründe vegan hyalüranik asit,kolajen,salisilik asit,lipozomlanmış C vitamini mevcut.
Yani ürün hem nemlendiriyor,hem yeniliyor,hem akne ve siyah noktalarda mücadele ediyor,hem cildi besleyip aydınlatıyor.
Böylesi bir içerik cildime ağır gelir mi derseniz,ilk korkum aynıydı benim de...
Çoklu sıkıntıyla mücadele cildi olumsuz manada etkileyebilir diye düşünürken,kullanmaya başladığım ilk andan itibaren fikrim değişti,korkularım uçtu gitti 😇
Ürün losyon ile merhem arası bir formda ancak cilt tarafından rahat emiliyor.Cildinizde hassasiyet yoğunsa salisilik asit kaynaklı minimal düzeyde yanma benzeri bir his yaşayabilirsiniz.Ben mens dönemimde kullanmadım bu yüzden.Normal zamanımda hiç bir his uyandırmadı olumsuz olabilecek.Çok hafif bir kokusu var.Koku hassasiyeti olanlar da rahatlıkla kullanabilir.Akşam sürüp Sabah kalktığımda pamuk gibi bir cilt ile güne başlamanın tadı bir harika.
Vegan içerikli ürünler kimyasal bileşenlerin yoğun olduğu ürünlere oranla daha uzun sürede etki ederler.Ancak bu ürün genel anlamda kısa sürede kullanımını belli ediyor.Leke azaltma konusunda yine de sonuç için biraz daha uzun süre isteyebileceğini de söylemeden geçmemeliyim 🖖🏼
☆☆☆
Benim @dr.clinic.tr ile ilgili tüm düşünce ve bilgim bunlar.
Umuyorum size yardımcı olabilmişimdir.
Bir sorunuz olursa yorumlara bırakabilirsiniz.
Anlık gönderiler ve daha fazlası için beni instagramda @dolapperisi hesabından takip etmeyi unutmayın 💕

Sevgiler,
Ezgi

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması