Turn the page...

Hi cutie pies!!
This post supposed to be posted earlier than today but I wasn't OK the whole week - because of my over-heated head :-/ - So I am posting it now :) 
A couple of weeks ago before the holiday,I had a meeting ( we called it 'International Bloggers Meeting :D ) with my beloved blogger friend ( BBF ) Ania and her elder sister Klaudia..They were staying in a nice place in Alanya which takes 2 hours' drive from Antalya..And I am the happiest person who had the chance to meet and speak to them!!
So...Before sending our photos,I would like to introduce you to my road trip and show you how happy and excited I am before the meeting ;)
You can see the other photos tomorrow!! Stay tuned ^.^

Selam tereyağlı ballı çöreklerim!!
Bu gönderinin tarihi aslında daha erken olmalıydı ama güneş çarpması ve alerjisinden dolayı tüm haftayı berbat geçirdim..Hala daha atlatabilmiş sayılmam ama yazabilecek durumdayım o halde yazıyorum :)
Bayramdan hemen önceki haftasonu dünya tatlısı blogger arkadaşım Ania ve birtanecik ablası Klaudia ile buluşmak için Alanya'ya gittim..Hayatım boyunca aldığım en iyi kararlardan biriydi ( Canım anneciğim,beni yalnız bırakmayıp her zaman arkadaş olduğun için çok teşekkür ederim..Ne kadar gezentiyiz yahu :-* ) Ve tüm içtenliğimle söyleyebilirim ki;tanışma fırsatını yakaladığım için gerçekten mutluyum,inanılmaz tatlılar ^.^
Şimdi...Bu tatlı bayanlarla çekildiğimiz fotoğraflardan önce ( onları yarın görebileceksiniz ) sizlere yol fotoğraflarımı gönderiyorum ki ne kadar mutlu ve heyecanlı olduğumu görebilesiniz ;)
Diğer fotoğraflar için yarını bekleyiniz ^.^











Merhaba eski dostum ayçiçeği :P 


What I was wearing // Ne giymişim ;

Blouse // Bluz : Mudo
Shorts // Şort : Mango ( SS 12 )
Lace Sneakers // Dantel Detaylı Spor Ayakkabılar : Miss F / Flo
Sunglasses // Güneş Gözlüğü : Six



Love <3













Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!