Halikarnasos Days #3

Hi Sweeties!!
On my third day in Bodrum,I caught the flu!! The whole day and night was a disaster as I felt so sore..I had a terrible headache,I couldn't breathe properly because of my running nose :/  Because of this,I may be seen so pale and unhappy but in the end I managed to get rid of the flu ( thanks to the pills I took for the flu!! ) and started enjoying the nightlife of Bodrum ;)
Here you can see my new Sunglasses with my new dress which I kept unworn for the vacation..I like the way blue and lime green look.So I combine those colours to finish my look..Hope you like it sweeties :-*



Selam güzeller!!
Bugün heyecanlı bir gün!! Bayram öncesi son alışveriş,yeni ciciler,bol bol şeker,tatlı heyecan demek bugün :)
Ben de bugüne özel olarak sizlere Bodrum'daki üçüncü günümün görünümünü yolluyorum..Yüzüm gözüm şiş ve çok renksiz ve tatsız göründüğümü biliyorum,sizlerden çok özür dilerim fakat oradaki üçüncü günümde gribe yakalandım ve ilaç içene kadar bildiğiniz kıvrandım!! Umarım bu suratsız halimin kusuruna bakmazsınız ;)
Gözlüklerimi ve elbisemi ilk defa kullandım..Giymemek için o kadar cebelleştim ki kendimle!! Limon yeşili ve mavinin uyumu çok çok hoşuma gidiyor.Bu yüzden kombinimi bu iki renk üstüne kurdum,dilerim hoşunuza gider ;)
Öpüldünüz!!






What I was wearing // Ne giymişim ;

Dress // Elbise : Mango
Clutch // El Çantası : Twist
Flats // Babetler : H&M
Earrings // Küpeler : Six



Stay tuned...

Love <3












Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!