DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

Herkese selam ballı çörekler ♡
Instagramdan takip edenlerin bildiği üzere 2 Temmuz'dan beri Akcay'da tatildeyim ve yola çıkmadan 3-4 gün önce mini bir buluşma gerçekleştirip DWC kozmetik ürünleri ile tanışma ve markanın tatlı sahibesi Devran Hanım ile görüşme fırsatı elde ettik.


Yaklaşık bir aydan beri ürünleri çeşitli koşullar altında deneyimliyorum ve artık yazma zamanının geldiğini düşünerek bu haftayı DWC Kozmetik'in ürünlerini seriler halinde ele almaya karar verdim :)
☆☆ Ama önce DWC Kozmetik'in paraben gibi kimyasallar içermediğini ve hayvanlar üzerinde test yapmadığını gururla söyleyebilirim ♡♡
Salı günü başlığımız Kiss Proof Likit Mat Rujlar ☆☆
Bu serinin kalıcılığı yoğun,dudakları asla kurutmuyor,pul pul dökülme yapmıyor ve asla gergin bir his bırakmıyor!!
Yani her isteğinizi karşılayabilecek harika bir seri ♡♡


Kiss Proof Matte Lips 01
♧ Görebileceğiniz en tatlı bebek pembesi..Ilk gördüğümde beni çok heyecanlandırdığını itiraf etmeliyim,yazın bronz tene sür-çık niteliğinde Bu renkten ilk kat kuruduktan sonra ikinci katı uyguladığınız takdirde daha net sonuç alıyorsunuz.Benim şuan bronzluk seviyem yoğun,dudak rengim koyu olduğu için iki katta istediğim ppembeliğeulaştım.Daha hafif bir pembelik istiyorsanız tek kat yeterli olur.
Kiss Proof Matte Lips 02
♧ Daha soğuk ve koyu pembe olan enfes bir renk...Özellikle açık ve orta tenlilerde muhteşem duracağına inandığım Bu renk tek katta başarılı bir opaklığa sahip.Dalgalanma da yapmıyor.Bu tonların delisiyseniz kesinlikle şans verebileceğiniz güzellikte..
Kiss Proof Matte Lips 03
♧ Bu, magenta denilen ton aralığında olan muhteşem bir renk °°Kalıcılığı ve opaklığı çok güzel,tek katta inanılmaz yoğun bir renk.Dudağınızda ne sorun olursa olsun dışarıdan bakıldığında asla kusurunuzu göstermiyor,yoğunluğuyla baş döndürüyor.Benim renk olarak serinin nude renkleri haricinde favorim kesinlikle bu ♡Bitince tekrar tekrar alırım,yaz-kış demem rahatlıkla kullanırım ;)

Kiss Proof Matte Lips 04
♧ Açık ve soğuk bir nude rengi..Opaklığı ve kalıcılığı çok başarılı.Sudan kolay etkilenmiyor,gün boyu sizi idare ediyor (Ağzınızı sürekli dolu tutmadığınız müddetçe tabii :D )
Ve işin güzel tarafı maske kullandığımda da çok fazla bulaşma yapmadığını gözlemledim.Yeni normal sürecinde rahatlıkla kullandığım banko bir nude olduğunu söylemeliyim.

Kiss Proof Matte Lips 05
♧ Bu renk benim aşkım,ruhum,canım,ciğerim ♡♡ O kadar çok sevdim ki,neredeyse uyurken bile sürüp koyacağım kafamı yastığa :)) Kusursuz,muazzam..hem renk hem kalıcılık olarak ☆ Başka nude aramayı bırakın,direkt siteye dalın diyorum ve diğer renge geçiyorum :D
Kiss Proof Matte Lips 06 
♧ En sevdiğim soğuk ve kırık bir kırmızı tonunda ♡♡
 Yazdıklarımı buraya kadar okuduysanız kalıcılıklarının hayli tatmin edici olduğunu anlamışsınızdır zaten,o yüzden üstüne daha fazla birşey yazmayacağım.Ancak bu seri benim gözümde gerçekten alınası...Renk skalası oldukça kullanışlı,hemen herkesin zevkine hitap edebilecek çok güzel tonlar var.
Bundan sebep indirimsizken de alınır,ama indirimde tadından yenmez :D 
♡♡♡♡
Siteye ve ulaşmak için; buraya tıklayabilirsiniz ;)
♡♡♡♡
Mutlu Haftalar ☆


Bu blogdaki popüler yayınlar

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması