Wanna eat?!?


Haftanın ortasında Pazar postunun ne işi var demeyin,şuanki ruh halime oldukça iyi geldiği kanaatindeyim...Son postumdan bu yana sıcağın altında sabahtan akşama gezdim durdum ancak bugün öyle kapattım ki kendimi eve,tembellikten yemek dahi yiyemedim ve sanırım birazdan sıkıntıdan patlayacağım!! ( Acaba klimayı yesem,daha iyi serinler miyim?!? )
Fotoğraflar,tatilimiz öncesinde eşimle gittiğimiz Pazar kahvaltı keyiflerimizin birinden.. Kurt gibi acıktığımızda devasa tabaklarından dolayı tercihimiz Diesel Diner oluyor ( ve ben genelde hep deli gibi aç olduğum için genelde eşimi buraya sürüklüyorum :D )
Umarım hoşunuza gider,öpüldünüz ^.^



Hi Sunshines!!
After walking around the city,shopping for days from early in the morning till the evening,today I am at home and bored to death,really!! I am in the mood of laziness and cannot even eat anything..That is the reason why I am writing this Sunday post in the middle of the week.. ( I think it will change my mood )
Anyways...Me and my beloved husband generally go to Diesel Diner when we are starving,and this was one of those days..
Hope you like my casual outfit here ;)
Kisses ^.^




What I was wearing // Ne giymişim ;

Tank // Atlet : Mango ( old )
Denim Shorts // Kot Şort : LC Waikiki
Sunglasses // Güneş Gözlüğü : Six
Denim Bag // Kot Çanta : Mango ( old )
Sneakers // Spor Ayakkabılar : Superga
Rings // Yüzükler : Local Stores - Güllük / Antalya

Love <3





Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!