New in :)

Hello sweethearts...It's been some time till I last posted a look but there's been some maintenance on my blog,that's why I can only post them right now :)
Sales are still going on and I am still purchasing some of those beautiful items when I have the chance :) You remember those blue pumps?? I purchased the green pair of them and I love them so much that I wanted to have the blue ones for Spring ;) Do you like them??

Selaaamlaaaar...Biliyorum son postumdan bu yana birkaç gün geçti ama bu sefer sitenin ferahı içindi ( ben dahi ulaşamıyordum ) kaybettiğim zamanı şu andan itibaren telafiye başlıyorum...
Biliyorsunuz indirimler hala devam ediyor..Ben de fırsat buldukça dolabımın sihrine eklentiler yapıyorum ;) Son aldığım ürünlerden bir kısmı burada ve sanırım siz mavi ayakkabıları hatırlıyorsunuz ( daha önce yeşilini almıştım ) Önceki aldıklarımı o kadar beğendim ki Bahar Ayakkabılarıma bir çift de mavi eklemek istedim ;)



20130222-203342.jpg

Ayakkabılar ( shoes ) - Flo. // Kolye ( necklace ) - Sultans of Harem.





20130222-203939.jpg

Elbise ( dress ) - Mango. // Clutch ( el çantası ) - Mode Line.

Stay tuned...
Love <3

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması