Having Fun with The Sun


Bahar güneşinin altında keyif yapmak gibisi var mı acaba??
Evet,hala hamilelik fotoğrafları...Sırada üç-beş tane daha var,bu arada ben de kırkımı çıkartmak üzereyim ki ondan sonra büyük beden stil fotoları gelecek..56 kilo ile başladığım hamilelik yolculuğumu 81 kilo ile tamamladım.Doğumun hemen ardındaki hafta aktif emzirme çabaları ve bakım ile 73 kiloya geriledim ve bir ay olmasına rağmen bu kiloda takılı kaldım ( şimdilik... ) Eski kiloma geri dönebilme -en azından kısa bir sürede - gibi bir hayalim yok ama 60 lı rakamlarda seyredebilirim diye umut ediyorum :)
Şimdilik bu kadar yazabiliyorum,en yakın zamanda devamı gelecek..Hatta kalın ;)

Isn't that lovely to have fun with the Sun shining on you??
I am still posting my pregnancy style photos but after a while you can see the new ones but this time in largest size ;) Hope you like the photos..Stay tuned...


Sweatshirt // Üst : H&M
Denim Shirt // Kot Gömlek : LC Waikiki
Cardigan // Hırka : Batik ( old )
Boots // Botlar : Flo
Sunnies // Gözlükler : Mango
Bag // Çanta : Mango
Necklace // Kolye : LC Waikiki
Coat // Kaban : LC Waikiki

Love <3
E.






Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!