Dear dear Pink


O kadar mutlu ve o kadar rahatlamış bir haldeyim ki şuan,yine çok mutlu olduğum bir günden kalma pespembe bir kombinle karşınızdayım :) Çocuğu yaptım,oldu demekle kalmıyor,ay hasta oldu yok kontrolü vardı,aman uykusu kaçtı hiiiiii altına etti derken bir bakıyorsunuz stres yumağı oluvermişsiniz :)) Yine de taze bir anne olarak söyleyebilirim ki,bir gülümsemesi cidden dünyaya bedel ;)
Lafı çok uzatmadan kombin fotolarına geçiyorum hemen..Ve hepinize çok mu çok güzel bir haftasonu diliyorum..Kısmetse yarın geçen yaz sonundan ( Hamileliğimin en başından ) kalma bir stil + gezi postuyla yine burada olacağım, o yüzden takipte kalın ;)
Not: Beni Instagram da takip etmek isteyenler @dolapperisi'nden bana ulaşabilirler.
Öpüldünüz!!


Hi dears!!
Today im so happy and relieved and I wanted to share my photos which I worepink to show my happiness :) I feel really comfy in skirts and dresses.So I can say that this is one of my best look.Hope you like it,dears :)
P.S. Tomorrow I will send a new style+travel post!so Stay tuned ;)


Top // Üst : Zara
Skirt // Etek : LC Waikiki
Sneakers // Spor Ayakkabılar : Superga
Backpack // Sırt Çantası : Stradivarius
Sunnies // Güneş Gözlüğü : Koton
Necklaces // Kolyeler : H&M







Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!