Inspire Me,Please!!


Kim Gossip Girl izleyipte Blair ya da Serena'nın tarzından etkilenmemiştir ki?!? Varsa da ben tanımıyorum ;)


En sevdiğim TomBoy stillerinden biri..Leopar dokunuş en sade giysiyi dahi patlatmaya yeter de artar bile!!


İddialı renkleri birarada kullanmaktan çekinmeyin,mühim olan tonların birbirine uyması değil,birlikte nasıl göründüğü ;)


Temmuz'un sonu gelmiş ve hala çizgili birşeyler giyilmemişse,daha yaz gelmemiş demektir :P Sıraya alalım ;)


Biraz tribal dokunuştan kimseye zarar gelmez...Biraz ama!!


' Lady-like' görüntü herzaman favorim..Yaz bitmeden şapkayı da listeme ekliyorum,en az bir şapkalı poz verilecek :D


Yırtık 'boyfriend' kot,salaş bir tişört,Valentino ayakkabılar ( benzeri de makbuldür ),hava serinse deri ceket...Derin nefes al,vermeyi unutma...Fazla mı mükemmel?!?


Sıcakta aksesuar kullanmaktan fenalık geçirsem de,yüzük bolluğunu severim...Bilezik benim için 'hayır!' Zira kendimi dirseğine kadar altın bilezikli Hatça teyze gibi hissetmeme sebep oluyorlar :P


Bu kız bence zamanın zarafet sembolü...Bayılıyorum <3

Not: Hiçbir fotoğraf tarafımdan çekilmemiştir. Kaynak; Google ve Pinterest
P.S None of these photos are taken by me,they are all belong to their respectful owners.Source; Google and Pinterest 











Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!