Feel like Beavis Or Butthead..


Size kafamın geçirdiği evrimden bahsedeyim biraz..Ya da mutasyon olsun,farketmez 🙇🏻 Daha önceki saçlarımı hep kendim boyadığımdan alışkınım,başıma ne gelecekse kendi elimden gelsin mantığı güderim ✌🏼️Yine güttüm o mantığı...da... Farklı marka denemek senin neyine 😒 Sonuç aynen budur 👆🏼 Cayır cayır yandım,alerji oldum,ertesi günü cırt ve cılk bir kafayla dolaşmayım deyip kuaföre gittim,türlü çeşitli işkenceler sonucu saçlarım griyle buluştu..Gelin görün ki neredeyse komalık oldum alerjiden..Kafa derim mutasyona uğradı şuan deri değiştiriyorum 🐍Yaaaani;
Bu Ezgi,
Ezgi kafasına eseni anında yapmak istiyor,
Ezgi sağlığını hiçe sayıyor..
Ezgi'nin saç rengi çok kuul ancak kafa derisi yanıyor..
Ezgi gibi olmayın 🐒
Sevgiler ...





Top // Tunik : Mango
Shirt // Gömlek : Stradivarius 
Trousers // Pantolon : Collezione 
Bag // Çanta : Mango
Shades // Gözlük : Gucci
Sneakers // Ayakkabı : Nike Airmax





Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!