Do it in Style!


Hi guys!
I'm here to talk about an event that I'm planning with some tips and fresh new ideas..
Ready...Set...Go!

As some of you know,I live in Antalya.It is a sunny and hot city with beautiful landmarks by Mediterranean Sea.Winter brings lots of rain,but when it turns to summer we enjoy the city to the fullest.
I totally mean the Pool Parties,Chill Out events,bubbly dances in the club or any kind of meetings with girls toasting for the beauties!
The event that I'm planning is a kind of pool party with my blogger friends.We'll have breakfast first,introducing some new local clothing brands then get ready for the party.Business and fun at the some time!
First things first,
I was planning to go for the invitation cards but when it comes to distrubute them I've realized that it would take so much time and effort.While I was thinking hardly on this,I came across the site called Paperless Post
It provides both online and paper cards that can be used for any occasions such as Birthdays,Holidays and many others.. The beauty is that there are numerous stylish cards and I can have some online ones.I can later customize them on the desktop and then send them by any social media channels and also by e-mail.Of course if you like the classical way,you can have any of them in paper form with its lovely envelopes :)
So I'm leaving the link here,just have a look of it and you will adore it ;)



Second Part;
When it comes to go out,it becomes a nightmare for us as we can't get enough of clothes yet find nothing.( especially when it is boiling hot outside )
As it is a pool party,the best way is to keep it simple yet adjustable.An off the shoulder top and pleated skort would be cool and comfy while going to the place.By this,you won't seem like an extra-terrestrial to the outsiders but also feel comfortable in loose yet trendy pieces - Plus,noone sees the bikinis under :) 
A backpack is lovely for the pool,you can put your girly stuff and your electronical devices :) As a final touch,a hit fury slippers and a giant shades would take the whole attention and ta dammmm!! You are ready,girls..Let's go and have some fun!!


TR:
Selam Millet!
Yaz bitmeden bir takım işler peşine düştüm,heyecanla size anlatma derdindeyim..
Olur ya da olmaz,ama planlarım arasında yazın en enfes aktivitelerinden olan bir havuzbaşı partisi verme var ki Antalya'da yaşıyorsan ev haricinde gündüz takılabileceğin ya deniz alternatifi vardır,ya havuz ya da serin bir kafe :)
Herhangi bir etkinlik için aktivite alanı bulmak zor değil elbette,ama katılımcıları nasıl davet edeceğim sorunsalı var.Geçmiş etkinliklerden yola çıkarak bu sefer şık bir davetiye nasıl edinebilirim diye deli divane gibi araştırma yaparken Paperless Post adında bir siteye denk geldim.Site yabancı menşeili..Ama kağıt formunda davetiye tercih etmeyenler için yeni nesil online seçenekleri var,ve çok ünlü tasarımcıların zihinlerinden çıkma muhteşem kartlar da mevcut <3 
Size göz atmanız için davetiyelerin linkini bırakıyorum; ( zaten yukarıda isime tıkladığınızda direkt ana sayfaya da gidebiliyorsunuz :) 


Kart sorunsalını hallettikten sonra,sırada bu kaynar sıcakta ne giyeceğim derdi var.Ben normalde tercihimi elbiseden yana kullanırım,beni bilen bilir..Bu sefer dedim ki iki parça  ve mümkünse kendinden havalandırmalı olsun,hava cidden cehennem gibi burada!


Denim aşkıma uygun olarak kullanmak istediğim bikinim bu :) Şapka için olmazsa olmaz diyemem ama güzel ve organik bir Hindistan Cevizi yağı eşit ve acısız bronzluk için şart..



Omuzları açık bırakan bir üst ve işlevsel bir şort etek hem vücudu serin tutmak,hem de olası bir ıslanma ( buna terleme de dahil ) durumuna karşı ince yapılarıyla çabuk kuruyacakları için tercih unsuru.Bol oldukları için içinizdeki bikiniyi de gizleyecekler,böylece heryerde rahatça gezebilebilinir diye düşünüyorum.


Benim için başka bir olmazsa olmaz da devasa güneş gözlükleri :)) Tarzınıza ve trendlere uygun bir gözlük ile 'cool' gözükmemek imkansız..



Sırt çantası almadan ben dışarı çıkmıyorum artık.Şükür ki anne olduktan sonra ciddi bir moda akımı oldu da,her yerde her fiyata bulunabiliyorlar.Pullu payetli bir çanta ile aksesuar derdi cidden son buluyor dostlar, ben bulduğum yerde birkaç farklı rengini edinme derdindeyim..İçine ihtiyacınız olan ne varsa atıp çıkıyorsunuz.Muhteşem!!
Tüylü terliklere gelecek olursak,en 'vay vaaaaay' öğeler onlar bence ( Rihanna sağolsun ).Tüylü olabilirler ama terlikler en nihayetinde,hiç terleme yapmıyorlar.Çok kullanışlı bulduğum için hunharca kullanıyorum :)) Ben H&M den aldım ama artık heryerde daha uygun fiyatlı seçenekler var.Bakmanızı şiddetle öneriyorum.

Bu post daha fazla fazla uzamadan Ezgi kaçar.Bir sonrakinde görüşmek üzere..
Öpüldünüz,
EZGİ











Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3