Geçen Hafta'dan Seçmeler - 1

Geçen hafta inanılmaz yoğun geçen bir haftaydı,pyufff!! Atlattığım için mutluyum :) bu gecikmelerimin nedeni Yoga ya başlamış olmam aslında arkadaşlar...ömrü boyunca spor ile pek haşır neşir olmayan ben bir anda karar değiştirip (otuz yaş sendromu olabileceğinden şüpheleniyorum.!?!) 24 seanslık Yoga derslerine başladım,hem de esneklikten nasibini almamış bu bünyeye :-P hal böyle olunca haftada 2 gün birer seans gittiğim dersler sonunda bendeniz tır çarpmışa döndüm :-/ Kalastan hallice olan bünyem duruma alışana kadar arada gecikmeler yaşayabilirim,şimdiden söyleyeyim :D

Bunların dışında bakalım geçen hafta neler giymişim;



20121119-114028.jpg

20121119-114049.jpg

Bordo Triko : Polo Garage
Siyah Pantolon : Mango
Bordo Gözlük : Mango
Kurukafa Bilezik : Batik
Kolye : Accessorize
Saat : Dedem'den Yadigar
Kırmızı Botlar : Deichmann




20121119-115023.jpg

20121119-115457.jpg

20121119-115546.jpg

Kamuflaj Üst : Mango (Eski Sezon)
Dar Pantalon : Mango
Kolye : Tresera
Çanta : Mango
Babetler : Koton
Deri Görünümlü Ceket : LCW

Söylemezsem çatlarım; bu dikenli babetlerin görüntüsüne bayılıyorum fakat yürürken ayaklarım birbirine çarpa çarpa delik deşik oldular arkadaşlar,acılar içindeyim :-P acaba bende mi bir sorun var?!?

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!