Lady Gaga - FAME Eau de Parfume

Parfümler herzaman ilgimi çeker,hayatı kokular yoluyla yaşayan biriyim sanırım.Lady Gaga da ilgimi çeken bir zat-I muhteremdir fakat henüz seviyormuyum yoksa nefret mi ediyorum karar vermiş değilim -.- Ancak itiraf etmeliyim ki oldukça enteresan bir parfüm çıkarmış - kendisi gibi :D
Fame klasik parfümlerden farklı bir yapıya -hatta 2- sahip.. İlk farklılığı diğer parfümlerde hiyerarşik bir sırada karşımıza çıkan üst-orta-alt notaların rastgele koku vermeleri ki aslında bu kaotik yapısı parfümü biraz daha çekici kılmış bence :) içeriğinde Belladonna bitkisi ( parfümün karanlık his veren kısmı),bal damlası özü,safran,kayısı nektarı (arzu uyandıran kısmı),kaplan orkidesi ve yasemin özü ( hafif-ferah kısmı) bulunuyor..hem tatlı hem çiçeksi yani :)

20121114-105747.jpg



20121114-105903.jpg

İkinci farklılığı ki ürün lansmanı yapılırken dünyada ilk olması özelliği vurgulandı; parfümün siyah oluşu!! Ama endişelenmeyin parfüm havaya karışır karışmaz şeffaflaşıyor :D
Gerçekten Lady Gaga kendine yakışanı yapmış ve oldukça enteresan özelliklere sahip bir ürün çıkarmış ortaya.. Sever misiniz yoksa nefret mi edersiniz bilemiyorum,ben denedim enteresan geldi ..Ürünün Sephora'da tanıtımı vardı ( Antalya'da sadece Terracity'de ) üstelik promosyon olarak ürünü aldığınızda takma tırnak veriliyor (parfümün kendi promosyonu). Tırnakları görünce ardıma bile bakmadan kaçtım,ciddiyim :))lol((:

20121114-111742.jpg

20121114-111807.jpg

~Ezgi~

Sources via Google

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması