Pisiiiiiii :D

Bu postun uzun zaman önce girilmesi gerekiyordu aslında...Neyse ki geciken birşey yok,kampanya hala devam ediyor :)
Tam bir çorap delisi olduğumu itiraf etmeliyim.O kadar ki evin her yerinden,alakalı alakasız her çekmeceden,her çantadan yeni bir çift ya da paketi açılmamış bir külotlu çorap çıkar,ciddiyim!!Aksesuarlar tüm görünüşü değiştirir diye düşünenlerdenim,bu yüzden alışveriş merkezine ilk girdiğimde ya da çıkarken mutlaka Penti'ye uğrarım..Bu bir reklam değil,benim kişisel tercihim :) Sanıyorum pek çok kişi aynı düşüncede ki gelen her yeni ürün kapanın elinde kalıyor haha :D
Kadınlar günü öncesinde - Bu arada hepinizin Kadınlar Günü'nü kutluyorum,yapılan pekçok sosyal sorumluluk projesini ve kampanyaları manasız ve göstermelik bulduğum için ayrı bir post hazırlamadım. - çıkardıkları kampanya ile güzel bir çıkış yaptıklarını düşünüyorum :) Katkıda bulunan tüm ünlü isimler harika bir iş çıkarmışlar,seçmekte inanılmaz zorlandım.Elimdekileri eleye eleye en son iki adet çorapta karar kıldım.Aldığım ürünlerin gerçekten zor durumda olan birilerine yardım sağladığını bilmek güzel ve bunun bas bas bağırarak yapılmaması huzur verici..
Hadi siz de 'Şiddetin başına çorap örün!'
Sevgiyle kalın :D

20130310-230954.jpg

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması