The Cacoon Coat

Normalde Pazar günlerini seven bir insan değilim -çoğunuzun olduğu gibi- ama beni eşimin işe
gitmesi haricinde şuanda Pazartesi sendromuna bağlayan bir sebep yok...O yüzden Pazar günlerine burun kıvıracak halde değilim ;) Hamileliğimin 34. Haftasındayım ve ağır gribal enfeksiyon ile birleşen 20 yaş dişi probleminden dolayı mecburen izne ayrıldım..İyi ki ayrılmışım...Son ayda olmanın verdiği acı o garip annelik hazzıyla birleşince anlatılmaz,yaşanırmış zira..Yerimden kalkamıyorum yahu!!
Hal böyle olunca sizler benim karnımın son halini göremiyorsunuz bir türlü...Kendi başıma giyinmekten aciz kalmama ramak kaldı,ayak bileklerimde ödem başladı,bacak kasılmaları,bel ağrıları derken şöyle afilli giyinip salınamıyorum ki ortalıkta sizler de göresiniz...Çok mu şikayet gibi oldu,olmasın...Bunlara tahammül süresi bir ay sadece..Öncesini nerdeyse mükemmel geçirdim diyebilirim..Hatta elimde olsa 18 ay bedelsiz hamilelik yaşayabilirim ama kocişimin akıl sağlığını düşünüp böyle bir enerjiyi evrene yollamıyorum :P



I am not a Sunday person under normal circumstances but I am now in the 34th week of my pregnancy and I am so legally off-duty..And I can say that I am trying to take the advantage of this ;)
I have only a month to have my baby and I am getting bigger day by day.It is really hard hard hard to find something comfy and big size and cool at the same time,that is the main reason why you cannot see my latest look..And I think this is the best thing for the health and aesthetics of your eyes :P





Dress // Elbise : H&M
Necklace // Kolye : Mango
Coat // Kaban : Mango
Tights // Çorap : Penti
Booties // Bot : Deichmann
Watch // Saat : Swatch
Bag // Çanta : Mudo Accessories

Stay tuned,Stay in Love <3




Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!