The Silver Linings


Ne zamandır yazmıyorum yine biliyorum...Havalardı,kontrollerdi,sancılardı derken geçen günlerin farkına varamamışım,affedin :) Bir de üzerimde bir ağırlık,ya da içimde demeliyim biraz sarkastik...
Biraz geç de olsa geçtiğimiz günlerden - hatta aylardan - kalma görüntümü sunuyorum zevkinize...Çok şişmişsin derseniz daha durun diyebilirim şimdilik...Sırf bu yüzden hiç istemesemde kombinlerimin çoğu koyu renkli..Yani bir süre daha beni tosun tosbalak ve karanlık göreceksiniz sanıyorum..Şikayeti olan??
Öpüldünüz :-*



I am in the biggest and largest condition i think...Don't ever think that I forgot to post new style looks,it was those maternity stuff that made me stay one step away from writing..The weather was terrible also ;) 
I love silver details and I really like that shiny knit of Mango and i am so keen on that pair of shoes..I would be sooooo happy if you share your opinions..
Kiss kiss ;-*








Sweater // Kazak : Mango
Skirt // Etek : Koton ( old )
Tights // Çorap : Penti
Shoes // Ayakkabı : Stradivarius 
Coat // Kaban : Mango
Bag // Çanta : Zara
Eye-glasses // Gözlük : Tom Ford
Scarf & Beret // Şal & Bere : Hand-knitted ( el örgüsü )
Necklace // Kolye : LC Waikiki







Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!