Moshos Garden Acapella Refreshing Toner


Selam peri tozları 🙌🏼
Kaç senedir ürün kullanıyorum,ve kaç senedir yorumluyorum saymaya gücüm yetmez..Ancak çok ciddi söylüyorum ben böyle bir ürün ne gördüm ne denedim şimdiye kadar 💕 Öylesi güzel 😌
Ve işte bu kifayetsiz halimden olsa gerek dolapperisi tarihinde ilk defa bir ürünü anlatmak için Moshos Garden ın kendi sitesinden kopyala yapıştır yöntemini kullandım ( bakınız aşağıda ).Yine de önce kendim ballandıra ballandıra anlatmak istiyorum müsaadenizle..
Acapella Tonik tamamen bitkisel ve doğal bir ürün.Günümüz güzellik çılgını hatunları için biçilmiş kaftan..İçeriğindeki bitkiler ve özleri cildi tahriş etmeden nazikçe temizlerken müthiş kokusu ve yatıştırıcı/tazeleyici özelliğiyle sizi başka bir boyuta taşıyor..Ben toniğimi bildiğiniz oturarak sürüyorum artık cildime,bildiğiniz o anın keyfini çıkartıyorum ritüel ile 😗🎶 ( dalga geçmeyin,ciddiyim )
Ciltte biriken n varsa o kadar güzel çözüyor ki,anlatılmaz yaşanır..İçinde alkol barındırmadan nasıl bu kadar etkili olduğunu hala aklım almıyor..🤔 Bu da Moshos Garden alamet-i farikası sanıyorum 😏
Bitince alırmıyım diye soracak olursanız,almam...Kolilerce yedeklerim ben bu güzelliği ki 'almak' fiili olmaz artık o ✌🏼️😂 Aşk olur,yedeklemek olur ( hording cinsinden ),tutku olur bu Tonik insanda 💕
Lütfen kendi sitesine uğrayıp alınız,aldırınız..Bir kişinin bile pişman olacağını düşünmüyorum ben..
Sevgiler 💕

BİTKİSEL ÖZLERLE ÜRETİLMİŞ DOĞAL ÜRÜNDÜR

ZARARLI KİMYASAL, PARFÜM, RENKLENDİRİCİ, KORUYUCU, PARABEN, MEA, DEA, TEA, PETROL TÜREVLERİ, MİNERAL YAĞLAR, SİLİKON, SÜLFAT, SLS, SLES, PEGS, KISACA KAYNAĞI DOĞADA OLMAYAN HİÇBİR ZARARLI MADDE İÇERMEZ!

Saf Lavanta suyu, Biberiye Özü ve Altınotu ile yepyeni bir tonik. Alkol içermez, cildi kurutmaz. Makyaj temizliğinden sonra, nemlendirmeden önce ve günboyu istenen her an kullanılabilir. Tamamen doğal, tamamen saf!

cruelty-free      vegan      vegan

Özellikleri

• Alkol ve yağ içermez, her cilt tipi için idealdir. Sadece bitki özleri ve bitki sularından oluşur
• Makyaj temizliği sırasında yıpranan cildi nemlendirmeye hazırlar
• İçeriğindeki Ginseng, Greyfurt özü ve C Vitamini ile cildi canlandırır, diri tutar, Altınotu özü ile cildi yeniler
• Antibakteriyel özellikli %100 saf Lavanta Suyu ve Biberiye Özü ile cildi bakterilerden temizler

Nerelerde Kullanılır?

• Tüm cilt tiplerinde
• Yüz ve boyun bölgesi başta olmak üzere cilt üzerinde istenen her bölgede

Nasıl Kullanılır?

  1. Pamuğu/temizleme pedini ürün ile ıslatın
  2. Ciltte istediğiniz bölgeye uygulayın
  3. İhtiyaç halinde nemlendirici ile bakımınızı tamamlayın

İçindekiler

Aqua, Helichrysum Italicum (Immortelle) Extract, Tilia Cordata (Linden) Flower Extract, Lavandula Officinalis (Lavender) Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Panax Ginseng (Ginseng) Root Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Extract, * Lavandula Hybrida (Lavender) Water, * Myrtus Communis (Myrtle) Leaf Water, * Sodium PCA, Potassium Sorbate

*organik

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması