TERMALIFE Peloid Yüz Maskesi


Selam millet!!
Fotoğrafa bakınca korktunuz mu acaba?!? Korkmayın yahu,dolabınızın perisi Peloid Yüz Maskesi deniyor sadece ☝🏼️😅
Haydi gelin,işe Peloid nedir? Sorusuyla başlayalım...
Peloidler jeolojik ve biyolojik olaylar sonucu oluşan organik ve/veya inorganik maddelerdir.Yer ve Deniz altı kaynaklıdırlar ve mineral sularla karıştırılıp çamur kıvamına getirilerek tıbbi tedavilerde kullanılırlar.
Termalife Peloid içeriğine bakarsak,içeriğinde Sodyum,Potasyum,Magnezyum,Çinko ve Kalsiyum gibi cilt sağlığı için faydalı minerallerin bulunduğunu söyleyebiliriz..
Peki ne işe yarıyor bu mineraller...
MAGNEZYUM, cildin su tutma kapasitesini arttıran doğal bir nemlendiricidir.
POTASYUM, cilt sıkılaştırıcı ve antibakteriyel özellik gösteren doğal bir nemlendiricidir.
SODYUM, su tutma kapasitesiyle cildin elastikiyetini arttırır.
ÇİNKO, protein ve kollajen sentezi ( yara ve leke tedavisine yönelik ) için gereklidir.Antiinflamatuvar etkisinden ötürü akne tedavisinde kullanılır.
KALSİYUM, cilt temizleyici olarak etki gösterir.
Termalife Peloid Yüz Maskesi içeriğinde bulunan bu mucizevi minerallerle cilde zengin mineralli maden suyu geçişini kolayca sağlar ve cildin daha genç ve dinç görünmesine sebep olur 💕


Humik Asit olayına bakarsak,kendilerine 'doğanın sütü' adı takılmış..
Humik maddeler; küçük bir sivilceden ameliyat yarasına,yanık yarasından kıl dönmesine kadar her türlü cilt probleminde tedavi edici etkileri olan ve yüzyıllardır cilt problemlerinin tedavisinde kullanılan eşsiz maddeler oluyorlar ve uygulandıklarında dokular ve hücreler büyük miktarda oksijen ve besleyici madde ile destekleniyorlar..
Bunca mucizevi içeriğe sahip olan Peloid uygulaması akne ve siyah noktaları giderir,hamilelikten ya da güneşten kaynaklanan ( yani sonradan oluşmuş ) lekeleri giderici özelliğe sahiptir.Cilde Peeling etkisi yapar,bu sayede ölü deriyi temizler ve cildin pürüzsüzleşmesini sağlar.Antioksidan özelliğiyle kırışıklıklarla mücadele eder ve yaşlanmayı önleyici ( Anti-Aging ) etkiye sahiptir.Ciltteki toksinlerin ve zararlı maddelerin emilerek vücuttan dışarı atılmasını sağlar ve detoks yapar.Selülite karşı etkilidir,vücudu dinlendirerek yorgunluğu alır ve iltihapları giderir. 😍
Kulağa fazla iyi,hatta imkansız gibi geliyor değil mi?? Hiç de değil ✌🏼️😌


Ben Peloid maskesini üç kere deneyimledim..Kalın bir katman halinde sürüp cilt tipinize göre belirtilen süre kadar bekliyorsunuz.Çok mıncıklanmadan temizlenmiş cilde uygulanıyor ve sonrasında ( ihtiyaç halinde ) kullandığınız nemlendiriciniz haricinde herhangi bir şey sürülmemesi tavsiye ediliyor.
İlk uygulamada yağlı ciltler için önerilen süre dahilinde 15-20 dakika kadar bekledim.Cildimde uygulama esnasında herhangi olumsuz bir tepki gelişmedi.Maske fırçası yardımıyla rahat ve bol bir şekilde uygulamamı yaptım ve sürenin sonunda sadece su ile ( başka bir şey kullanmıyoruuuuuzzzz! ) temizledim.İşlemin sonunda cildim okadar temiz ve ferah bir görüntüye sahip oldu ki,abartmıyorum 10 dakika kadar aynada cildimi ağzım açık seyrettim 😂 Uygulama esnasında herhangi bir tepki olmamasına rağmen bir süre geçtikten sonra göz çevremde maskenin değdiği yerlerde hafif bir kızarıklık olduğunu gözlemledim.
Böylece 2. Uygulamamda hassas ciltler için belirtilen süre olan 8-10 dakika arası beklettim maskeyi yüzümde.Bu sefer ne uygulamada,ne de sonrasında herhangi bir irritasyon meydana gelmediği gibi cilt tonumun düzelmeye başlaması,derinlemesine temizlenmesi yanında burun üstündeki siyah noktaların da neredeyse yarı yarıya temizlendiğini farkettim ki bu his benim için paha biçilmezdi..Haftada bir kere düzenli olarak uyguladığınızda neler yapabileceğini tahmin edebilirsiniz 😌✨
3. Uygulamamda cilt lekelerimin sönmeye başladığını farkettim.Bu noktada ürünü alırmısın diye sorarsanız yanıtım yıllardır birlikte olduğum adamdan sonunda evlenme teklifi almışçasına bağırdan kopup yedi düvele kendini duyuran bol tonlamalı ve sevinç hıçkırıklı bir 'Eveeeeeeeeettttttt!!!' olur,bende söylemesi...
Ve bence çok önemli bir noktaya parmak basmadan bu yazıyı sonlandırmak istemiyorum..Kadın kısmı olarak Peeling olsun maske olsun çok severiz ve daima gittiğimiz mağazalardan fırsat buldukça ediniriz,doğrumuyum?? 
Termalife Peloid Maskesi ile o aldığımız maskeleri aynı kefeye koymayalım lütfen..☝🏼️ 
Çünkü satın aldığımız çoğu mağaza maskesinin içeriği sınırlıdır ve kimyasallarla desteklenmiştir.Dikkat etmezseniz cildinize herhangi bir yararı olmayacağı gibi ciddi zararları olabilir.Ancak Termalife Peloid Maskesi tamamen doğal içeriğe sahip ciddi anlamda kaliteli bir maske ( değerini ücretiyle ölçmüyorum ) ve cildinize güvenle sürebilirsiniz zira tıbbi tedavilerde dahi kullanılabiliyor. ( Dalyan'a ya da Tuzla İçmeler'e tedavi için boşuna gitmiyor insanlar,değil mi?!? ) 
Yani özetle; kolay uygulanabilen hızlı etki edip sonuca ulaştıran ürün peşindeyseniz,bu maske tam size göre..Denemeniz şiddetle tavsiye edilir 😉
Öpüldünüz...
E.





Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!