Black Powder


Anlatacağım,ama çok kısa...
Şimdi bu Black Powder dedikleri diş beyazlatmaya yarayan siyah bir toz..Mantık olarak karbonatla aynı,rengi farklı o da zararsız olan aktif karbon içeriğinden :)
Bir kutuda 30 kapsül bulunmakta ve dişlerde çay-kahve-sigara tüketiminden ya da başka sebeplerden sararma,lekelenme vs varsa günde 2 kapsül ile 15 gün sonunda dişleinizde bariz bir fark göreceğiniz vaadleri bulunmakta..İçeriği merak ediyorsanız ( ki ben inanılmaz merak ettim );zerdeçal,nane,adaçayı gibi doğal bileşenler var..
 

Deneyimime gelecek olursak; 
Ben hergün düzenli olarak kullanmadım..Kullanamadım desem daha doğru olur.Diş etlerim özellikle doğumdan sonra çok hassas ve dişlerimi sanki fırçalamıyor da bildiğiniz at kaşağılıyorum :/ Hal böyle olunca,haftalık çay-kahve rutinimden sonra haftasonları kişisel bakımıma ekledim ürünü ve içtenlikle söyleyebilirim ki etkisi gerçekten ha-ri-ka!! İlk fırçalamada dahi farkı hissediyorsunuz,eğer rutininize eklerseniz tabiri caizse sakız gibi dişleriniz olur düşüncesindeyim.


Kullanımı çok basit;dişlerinizi fırçalamadan önce,diş fırçanızı ıslatmadan kapsülü fırçanıza döküp Black Powder ile yuvarlak hareketler eşliğinde nazikçe fırçalıyorsunuz.İşlem ortalama 2 dakika sürüyor.Ardından ağzınızı çalkalayıp normal fırçalama rutininize devam ediyorsunuz,o kadar :)
Diş sağlığı kadar beyazlığına da önem veriyorsanız ( ve hatta benim kadar takıntılıysanız ) bu ürünü deneyebilirsiniz.Memnun kalacağınızı tahmin ediyorum.
Sevgiler
<3


Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3