YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri


YOKO'nun deneyimlediğim Tofu BB kreminden sonra bana o kadar çok soru geldi ki,bu ürünleri muhakkak denemem gerekiyor diye düşündüm ve Yoko destek hattı ile iletişime geçtim.
Whatsupp aracılığıyla cildim ve sıkıntım hakkında görüştükten ( ve fotoğraflar yolladıktan ) sonra,benim için uygun olan ürünlerin Acne Melasma Sabun ile Acne Melasma Cream Co Enzyme Q-10 olduğuna karar verdik.
Öncelikle belirtmem gerek ki,cildinizde çıkan aknelerin neye bağlı olduğunu iyi bilmeniz gerekiyor.Yani ergenlik/yetişkin sivilcesi mi,karaciğere bağlı problemlerden ya da bildiğiniz ve/veya farkında olmadığınız rahatsızlıklardan mı kaynaklandığını anlamış olmalısınız.Zaten destek birimi sizi yönlendiriyor bir şekilde.Kaldı ki böyle bir probleme sahipseniz,siz de durumu soruşturmuş olursunuz meraktan :)

Kullanıma gelecek olursak;
Acne Melasma sabun köpürterek cilde uygulanıyor.2 dakika kadar bekledikten sonra duruluyorsunuz.Cildinizi sanki kökünden temizlenmiş gibi hissettiren bir yapısı var.Uygulamanın ardından aşırı kuruluk hissettirebiliyor özellikle çok hassas cilt yapısına sahipseniz..Ben hassas yapıda olduğum için yine Destek Hattının önerisiyle cildimde bekletmeden,hemen yıkayarak uyguladım.
Ardından ikinci aşama olan Acne Melasma Co Enzyme Q-10 kreme geçtim.Bu krem minik ama inanılmaz etkili..Yapısı çok yoğun ve bembeyaz.Sabunla cilt temizlendikten sonra kremi parmak uçları ile masaj yaparak ince bir tabaka halinde göz çevresi hariç bütün yüze uyguluyorsunuz.Günde iki kere sürülmesi ve kremin ciltte en az 6 saat kalması gerektiği vurgulanıyor ancak benim ürünleri deneme sürecim Antalya yazının ortasındaydı.Bu krem cildinizdeyken kesinlikle güneşe maruz kalmamanız gerekiyor.Ben de bu yüzden sadece geceleri kremi kullandım.

Sonuçlar;
Etkili asıl ürün olan kremi sadece gece kullandığım için bendeki etki süresi ortalama 1,5 ay oldu diyebilirim.Göz çevremdeki lekeler gözle görülür biçimde azaldı,bütün haldeyken küçük parçalar halinde bir kısmı kaldı.Burnumun üstündeki kara noktalar ciddi biçimde azaldı,rengi olumlu anlamda açıldı.Ağız çevresi ve çenedeki yetişkin sivilce izlerinin renklerinde açılma oluştu.

Genel Bakış;
Ürünün Uzak Doğu menşeili olması ve Ambalajları ilk etapta biraz göz korkutucu.Kremin yoğunluğu bayanların özellikle hassas dönemlerinde ciltte yanmaya sebep olabiliyor.Ben bu dönemimde bir-iki gün kullanıma ara verip bu sorunu ortadan kaldırdım.Ayrıca kendimce yeterli etkiyi gördükten sonra kullanmayı kesip hiçbir suretle devamını getirmedim.Getirmiş olsaydım inanıyorum ki lekelerde çok daha belirgin bir iyileşme olurdu..
Genel olarak hayli memnun kalmış olmama rağmen,ürünün düzenli kullanımında cildimde inanılmaz bir kuruluk ve buna bağlı olarak derin kırışıklar oluştu diyebilirim..Düzeltebilmek için ciddi bir nem takviyesi ve bilimum uygulamaya maruz kaldım.Bütün bunlar;bir tarafı düzeltirken illa ki başka bir tarafı bozarsınız teorisini desteklediği için,kaderime boyun eğip bu sefer cildimi eski elastikiyetini kazandırma çabası içine girdim ki uzun bir süre ve emeğe mal oldu..
Bu demek değil ki illa bu ürünü alın muhakkak kullanın ya da sakın ha almayın,uzak durun...Artık herkes çok iyi biliyor ki;her ürün her insanda aynı sonuçları vermiyor,olumlu/olumsuz sonuçlar kişilere göre farklılık gösteriyor.Denemeden önce bunu içselleştirirseniz eğer,sonuçlara daha iyi odaklanacağınızı düşünüyorum.
Sevgilerimle,
Ezgi


Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

Life is a game,try to participate!!