Parlez vous Francais??

Elbiselerime bayılırım...Herbirinde ayrı bir zevk,emek vardır..Ama bu elbisemin yeri başka.. Bir kere çok rahat,üstünde var mı yok mu belli değil,ikincisi de dostumun yanına gittiğimde alınmış olması ki bu da bende mevcut bulunan gönülden bağlanma potansiyelini tavan yaptırması anlamına geliyor :) dün rahat olmak istedim,üşümeyeyim dedim.Bu yüzden bu elbisemi giymeyi tercih ettim..içime kalın boğazlı üst,alta da kalın çorap giydim ki üşümeyeyim ama bilin bakalım ne oldu?? Güneş açtı tabiiiiii!!! Söylenmeden günebakanlar gibi döndüm yüzümü güneşe bende ;)
Ayakkabılara gelirsek,kendilerini ikinci giyişim oldu bu ( bu postu ikinciye yollamak zorunda kaldığım gibi :) ) Ne de iyi ettim diyorum kendi kendime çünkü genel görüntüye bakınca çok Fransız hissettim kendimi..Hoşuma da gitti :) Umarım siz de beğenirsiniz ;-*




20121214-194050.jpg

20121214-194114.jpg

20121214-194355.jpg

20121214-194426.jpg

20121214-194501.jpg

20121214-194512.jpg

20121214-194525.jpg

I love all my dresses,but this one is different..It's really so cosy and comfy.That's why I chose it for a Winter look..I combined it with black warm top and black vintage look tights.I wanted to be in a total shades of gray and black so I didn't use any pop of colour..I loved that look so much with a lovely Beret and embellished Earrings,hope you like it,too :)

Bere / Beret : Collezione ( İstanbul - Marmara Forum / old )
Küpeler / Earrings : Koton ( new )
Elbise / Dress : Koton ( İzmir - Kıbrıs Şehitleri Caddesi / old )
Çorap / Tights : Penti ( old )
Broş / Brooch : Koton ( old )
Çanta / Bag : Mango ( old )
Ayakkabı / Heels : Acaroğulları Ayakkabı ( Antalya - Kapalı Yol / old )

Take care you all guys :D

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması