The Black Leather Jacket

A day @ school... I wore my old Leather Jacket for the first time after years...I had that Jacket when I was at primary school. I was such a fat kid that couldn't manage to get in that Jacket ( it was also too heavy for me to wear!!) and yesterday I decided to try it again ( I think I am thinner than the kid me :-P ) just wanted to try my way of the street style ;) hope you all like the look!!
Kiss you all friends,take care till the next post...

Yıllar sonra ilk kez deniyorum ceketimi...elden çıkarmadığım için ne kadar mutluyum anlatamam..Aslında bu ceket ben çoook küçükken alınmıştı fakat o kadar tosun bir çocuktum ki ( itiraf ediyorum,ortaokul 1. Sınıftayken ibrenin 75 kiloyu gösterdiği olmuştu :S ) bu enfes ceketi güç bela giyiyordum ( önü elbette kapanmıyordu!!) giymesine lakin taşıyamıyordum... Dün en sonunda elim kendisine gitti ve giymeye karar verdim..Hatta diyebilirim ki kendimi aştım kalem etek ile oluşturdum kombinimi :) eh,bu da benim gözümden sokak modası yorumu oldu,umarım hoşunuza gider ;)
Bir sonraki iletiye kadar kendinize iyi davranın,öpüyorum :-*



20121219-234054.jpg

20121219-234119.jpg

20121219-234148.jpg

20121219-234201.jpg

20121219-234210.jpg

20121219-234238.jpg

Bere / Beret : el örgüsü / hand knitted ( a present )
Deri Ceket / Leather Jacket : Vintage - Levi's
Şal / Scarf : Pull&Bear
Çanta / Bag : Mango ( old )
Etek / Skirt : LC Waikiki
Çorap / Tights : Penti
Ayakkabı / Heels : Yerel Mağaza / Local Store ( Muratpaşa - LIZ ) ( old )

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!