Saturday Look

İşte Cumartesi görüntüsü!! İtiraf etmeliyim ki topuklu giyme konusunda kendimi aştım :)
Eskiden olsa üstlerinde duramazdım ama sanıyorum alışmaya başladım..
Neyse... Bu kamuflaj pantolonumu seviyorum,hava gayet soğuk ve yağışlı olduğu için ilk tercihim oldu çünkü güzel olduğu kadar rahat ve sıcacık :D
Aslında gönül isterdi ki daha cici bir üst ile tamamlayayım ama ben buluttan nem kapanlardanım arkadaşlar,üstüme katman giymezsem -ki son yaptığım hata yüzünden bir aydır bronşit ve sinüzit ile boğuşuyorum :( - hastalıktan kurtulamam!! İşte bu yüzden yün topağı şeklindeyim :D
Botlara gelirsek kesinlikle topuklarının yüksekliğine aldanmamak lazım,inanılmaz rahatlar :) Sevgili eşime botlarım ve pantolonum için tekrar teşekkür ederken ben,sizde resimlerin keyfi çıkarın ;)
Bitmek üzere olan haftasonunun tadını çıkarın!!

It's a kind of a Saturday look!! I love my camo Pants - a present from my husband - and my high heel Booties - also the present from my husband - so I chose them not only for being beautiful but also they are cosy and comfy!! It's been raining for some time and also so cold and I really don't want to catch a cold again that's why I seem a ball of fur and wool right now :D
Enjoy the last hours of your weekend!!
See you soon again,love ya <3



20121223-171152.jpg

20121223-171328.jpg

20121223-171354.jpg

20121223-171422.jpg

20121223-171500.jpg

What I wore / Ne giydim ;

Bol Yün Tunik / Wool Tunic : Mango (old)
Kamuflaj Pantolon / Camo Pants : Zara
Botlar / Booties : Mango
Yılan Kolye / Snake Necklace : Euromoda ( Özdilek AVM - Antalya )
Yılan Küpeler / Snake Earrings : Euromoda
Saat / Watch : Bvlgari (old)
Bileklikler / Bracelets ( Skulls & Studs - not seen ) : Işıklar - Antalya

Makyaj / Make up ;

DIOR - 5 Couleurs Garden Edition - 441 Garden Pastels ( 5'li Göz Farı Paleti / old )
CLAIRE'S - I-Shıne Flowers Collection ( Tekli Göz Farı )
L'OREAL - Volumnious Mascara
ALIX AVIEN - Terracotta Pudra #2 ( Allık)

Perfume used DIESEL - Loverdose

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması