18 Nisan 2013 Perşembe

Adrianople

Birkaç gündür bloğu boş bıraktığımın gayet farkındayım ancak buraları sular seller götürdü...Sonunda hasarlı ne varsa düzeltildi :) Şimdi farklı bir heyecanım var.Saatler sonra memleket kokusu alacak olmanın verdiği o tatlı heyecan...Yıllar sonra,bu mevsimde,ilk defa...
Görüşürüz ;)



20130419-001245.jpg

I know I couldn't send any posts for a couple of days but I had lots of things to be fixed..All is done and now I have another thing to be excited about...There are hours left to be in my hometown and I really cannot wait :)
See you later ;)


Love <3

5 yorum:

  1. of ya inanmıyorum, ne biçim bir ülkeyiz, hala çözebilmiş değilim, böyle bir altyapı eksikliği ile hala yaşıyoruz ya burda:)))
    çok geçmiş olsun ben duymamıştım bu kadar sular seller bastıını! yaşam felç olmuş resmen!
    çok geçmiş olsun, öpücükler!

    YanıtlaSil
  2. oooh millettt geldi bizim kız, buralarda :)) Memleketinin havasını suyunu hatta İstiklal Marşı'nda herkesin bir anda ayaklanışına bile hasret kalmıştı benden size söylemesi :)

    YanıtlaSil
  3. Sorma bebeğim ya..bildiğin felç olduk!! Bu sayede Amazon kadını sayılıyorum köşesinden :P Alt yapı falan da aramıyoruz,üst yapı yetiyor memlekette,malum :/
    Hassasiyetin için asıl ben teşekkür ederim kuzum..Öpüyorum mis kokulu :-*

    YanıtlaSil
  4. Geldim de,gidiyorum bebeğimmmm <3 Yarın son günüm :( Ama çok özlemişim,buradayken bile özlüyorum,nasıl iş anlayabilmiş değilim <3

    YanıtlaSil
  5. olur be bebeğim :)) hiç yadırgamadım :)

    YanıtlaSil