Game of Thrones



20130401-092306.jpg

Filmi ya da dizisi çekilen seri kitapları okumanın en kötü tarafı,tüm kitapları bir solukta okuyup bitirdiğiniz için kıvranarak yeni filmi ya da sezonu beklemektir!! Zaten kitaplarını da resmen teker teker beklemiş olan ben caaaanım dizim 'Taht Oyunları'nın yeni sezonunu da öyle sancılar içinde bekledim...bugüne kadar :D Bu akşam saat 22:00 itibariyle Cnbc-e'de yayınlanıyor olacak,yaşasıııııın!! Spoiler vermemek için dudaklarımı kemiriyorum ve çok heyecanlıyım.Bu heyecanımı yeni bahar ayının ilk gününde,ilk postumda paylaşmayı uygun buldum ki o kadar önemli benim için :) sizler sever misiniz bu diziyi?? Ya da en sevdiğiniz diziler neler??

'Game of Thrones' is coming!!! And I am so happy that I can't wait this night,yayyy!!!
Do you like Game of Thrones like I do?? Tell me about your fav series :)

Love <3



20130401-093539.jpg

Image Source : Google



20130401-093639.jpg

None of these images are taken or done by me.They all belong to their respectful owners.

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3