Summer Days of Fun


It's been a long time since I last posted a look but I was in the state of packaging,shopping ( for holidays ) and doing the household chores..At midnight,me and my husband will hit the road today and we are really excited about our upcoming days in Bodrum <3 I'll report from there sooner but now I'm posting a look from last week.As you all can see clearly,I -again- had a haircut and this is shorter than the previous one now ;) 
Anyways..Those salmon trousers are one of my favs and I really love to wear them so often.The top is vintage ( My mum said that she used to wear it when she was in her 20s )and you know what?!? That top never fitted me when I was a child as I was fat,but I can wear it now :) 
One more thing...I tried hard to find that kind of vintage-like plastic bags - but had to be cheaper than Melissa's bags.Finally I got it - only for $10
What do you think about my look?? Kisses :-*



Farkındayım,son postumun üzerinden epeyce bir zaman geçti fakat son zamanlarımı valiz hazırlama,tatil alışverişi yapma ve ev işlerini tamamlama konularında uzmanlaşarak harcadım.Bu gece eşim ve ben yola vuruyoruz kendimizi..Yarından itibaren sizlere raporlarımı sunmaya başlarım :)
Giydiklerime gelirsek; somon rengi pantolonum benim sevgilim gibi,rahatlığım parçalarımdan akıyor :) Bluzum tam bir vintage ve annemin dolabından :) Ben çocukken olmazdı bana - bol değil,dar gelirdi hatta kollarım geçmezdi - çok üzülürdüm..Annemin ve rahmetli anneannemin dolaplarını karıştırmak en büyük zevkimdi.Orada derin kazılar yapar,eski zamanlardan kalma görünümlü ne varsa bulur çıkarırdım!! O zamanlardan belliymiş aslında zevkim ama maalesef memlekette vintage parçalar bulmak deveye hendek atlatmaktan daha zor :-/ o yüzden eldekilerle idare ediyoruz..
Çanta da aynı düşüncenin ve özlemin eseri :) Annemde daha büyük ve kırmızı olanı vardı 80'lerde,çok iyi hatırlıyorum..Ona da ağzımın sularını az akıtmadım hani :D Uzun zamandır araştırıyordum,Melissa'nın bu tarz çok güzel ve kaliteli çantaları var fakat plastik bir çanta için bir servet değerinde!! En sonunda mevcut en kapsamlı alışveriş merkezimiz olan Terracity'de yeni açılan Six Mağazası'nda buldum,hem de somon rengi!!! Aramızda kalsın,fiyatı da 17.90 hem de ;D
Öpüldünüz :-*


What I was wearing // Ne giymişim ;

Blouse // Bluz : Vintage ( from mum's closet )
Trousers // Pantolon : Zara ( SS 12 )
Tie-Bow Ring // Papyon Yüzük : Silver
Flats // Babetler : Koton
Bracelet // Şahmeran : Forever New
Sunglasses // Güneş Gözlüğü : Six
Plastic Bag // Plastik Çanta : Six


Stay Tuned...
Love <3




Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3