The Pink Diary

Hello hello!!
Today I'm here with a previous look again ( so previous that the tee is on sales now :/ ) I have to admit that I put on weigh a bit but I really don't want to go on a diet..I am not a model,even if I were I could be a plus-size one <3 I love my body anyway ;)
So,here you see my daily casual look with a pair of fluorescent pink trousers and striped t-shirt with pink embellishments on it :) I don't want to talk about my sandals,they are about to die ( though they seem new on photos!!) I don't prefer to wear any jewels on me cause the weather here is too hot+humid!! Whenever I wear some,my body gives reaction and it sores :(
Anyways...hope you all had a great weekend and will have an excellent week too :D

Selamlaar!! 
Bugün yine eski bir görüntü ile karşınızdayım ( o kadar eski ki,üstümdeki tişört şuan indirimde :/ ) İtiraf etmeliyim ki biraz ilk aldım ama hiiiiiç diyet yapasım yok..Eh,manken de değilim - olsaydım da büyük beden mankeni olabilirdim pekala <3
Bugünkü seçtiklerim floresan pembe pantolonum ve çizgili,pembe taşlı tişörtüm..Sandaletlerden hiç bahsetmeyeceğim,fotoğraflarda iyi görünmelerine rağmen perte çıkmak üzereler (kıyamıyorum atmaya)!
Hava müthiş sıcak ve nemli olduğu için takılarla yazın aram pek iyi değildir..Taktığım anda vücudum tepki verir ve mutlaka yara olur :(
Neyse diyelim...umarım harika bir haftasonu geçirmişsinizdir ve yeni haftanızda dillere destan geçer :D






What I was wearing // Ne giymişim ;

Sunglasses // Güneş Gözlüğü : Mango ( old )
T-Shirt // Tişört : LC Waikiki
Trousers // Pantolon : Koton
Sandals // Sandaletler : Steve Madden ( old )
Bag // Çanta : Mango

Love <3





Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3