Is that #1..??

This is my first ootd post of 2014,and again I am so late to post it :/ 
Well my mum had an operation on the last day of 2013 and my husband and I caught the cold..I can say that it is not really clear at all to understand who takes care after whom...
Anyways..We all feel better know :)
This outfit is from last year,but I couldn't have the chance to post it before now..Hope you like it dears <3

Yılın ilk stil postu mu bu şimdi? Görünüşe göre öyle ;)
Hep geçe kalıyorum,farkındayım ama geçen yılın sondan bir önceki günü annem apar topar ameliyata alınıp,aynı gün eşim ve ben de grip olunca kimin kimle ilgilendiğinin pek de belli olmadığı bir hafta yaşadık...Neyse ki hepimiz şuan daha iyiyiz :)
Kılık kıyafet geçen seneden,beğeneceğinizi umut ediyorum tatlışlar <3


Tee // Üst : Collezione
Skirt // Etek : C&A
Cardigan // Hırka : Adil Işık ( old )
Leggings // Çorap : Penti
Sneakers // Spor Ayakkabı : Vans
Bag // Çanta : Mango ( old )
Sunnies // Güneş Gözlüğü : Koton







Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!