Stay Classy not Sassy

En sevdiğim,rahat kombinlerden biriyle hepinize merhaba!!
Karpuz kollu elbiseler benim vücut tipimde olan kişilerde 'vay vay vayyy' görüntüsü vermez..Seksapelden bahsetmiyorum,kısa boy-geniş omuz kombinasyonu anlatmak istediğim..Zaten vakti zamanında yüzmüş olmanın getirdiği ( zira yaptığım ilk spor yüzme,son spor yogadır...aralarda bolca dansa takılmışlığım mevcuttur ;D ) genişlemeye müsait omuz yapısı bu tarz parçalardan 'oh,yooo!!' feryatlarıyla kaçmama sebep olmuştur ki bir de üstüne hamileyim..Yanlış üstüne yanlış diyebilirsiniz lakin sanki hissiyatım bu elbise bu halime cuk oturdu şeklinde ;) 
Hal böyle olunca,yani içinde kendini rahat hissedince çıkarmak istemiyorsunuz hiç üstünüzden..Istemiyorum yani!
Beğenmenizi umut ederek fotoğraflara geçiyorum ( Vallahi bu sefer üç-beş taneler... )
Öpüldünüz ^.^

Hi folks!!
Today I am showing you one of my looks that is combined nearly two months ago..Under normal circumstances I am not so keen on that type of dresses as they make your shoulders look giant but this dress makes me feel so comfy..So,I think my positive vibes make you feel the same..Stay cosy,Stay tuned...Happy Friday,everyone ^.^


Dress // Elbise : No brand
Winter File // Kış Filesi : Penti
Flats // Babetler : Koton
Bag // Çanta : Miss F - Flo
Trenchcoat // Trençkot : LC Waikiki ( old )
Watch // Saat : Swatch
Wedding Ring // Alyans : Swatch
Earrings // Küpeler : Koton
Silver Necklaces // Gümüş Kolyeler : Kızlarağası - İzmir / Markantalya - Antalya







Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!