Loose is good...

Herkese merhaba!! 
2014'e hastalıkla girdik,bir yandan hala ailece toparlanmaya çalışırken,diğer yandan sömestr tatili gelmeden biriken işleri bitirmeye çalışıyorum..Bu arada hamileliğe alışma sürecindeyim ki kendisi nerdeyse altı ay sürdü,hala alışıyorum :D Bu süre zarfında ortalama 16 kilo aldığım için tabii ki eski giysilerime sığabilme gibi bir hayalim yok ( en azından şimdilik ),açıkçası tekstil cenneti olmamıza rağmen markaların ( Antalya'da bulunabilir üç marka sayabilirim sadece ) hamile koleksiyonu oldukça kısır,yerel mağazalarda bulabilecekleriniz de inanılmaz pahalı.Bir giydiğimin içine bir ay sonra sığamadığım için de orta gelirli bir blogger olarak hamile giyim sektörüne dehşet paralar dökmek pek benim harcım değil..Peki ne mi yapıyorum??
1.Öncelikle annemin gardrobuna dadandım,içtenlikle söyleyebilirim..
2.Bilindik markaların indirimlerini takip edip,uygun fiyatlarda toplama yaptım..
3.Elbise,etek gibi ( özellikle düğmeli ve fermuarlı ) parçalardan uzak durdum,sevmesem de tayt gibi zorda kaldığınızda kurtarıcı olacak parçalara yöneldim..
4.En önemlisi de özellikle bel kısımı dar olan parçaları görmezden gelip,beni de bebeği de sıkmayacak bollukta parçalar seçtim.

İşin psikolojik yanı inanın anlatılmaz,yaşanır...
Artık susup,fotoğraflara geçsem iyi olur,değil mi?? İki adet 'Ne Giysem?' kombini karşınızda...
Öpüldünüz ^.^

#1

Cumartesi gezmesi ( Saturday )


Tunic // Tunik : Collezione
Tights // Tayt : Penti
Jacket // Ceket : LC Waikiki
Bag // Çanta : Miss F - Flo
Biker Boots // Botlar : Deichmann 

The new year has brought us some illnesses and we are still dealing with them.It is really hard to do it when you are pregnant.
It is also really hard to find right and loose clothes which won't tighten your body and also your baby..As we all know that mum and baby must be in a peaceful and comfy condition.
You can find two of my looks which fit for the weekend..Hope you like them hunny bunnies ^.^
XXX

#2

Pazar Kahvaltısı ( Sunday )


Black Tank // Siyah Uzun Atlet : Mango ( old )
Denim Matenity Shirt // Kot Hamile Gömleği : LC Waikiki
Tights // Tayt : Penti ( old )
Boots // Botlar : Koton
Cardigan // Hırka : Mango ( old )
Leaf Necklace // Yaprak Kolye : Koton
Bag // Çanta : Jimmy Key
Sunnies // Güneş Gözlüğü : Present of mum ( from Greece )

Stay Tuned for more ;)
Love <3













Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!