We Were All Young...


Hala Haziran resimlerini bitiremedim a dostlar!! Bildiğiniz 'hording' yapmışım :)))
Memleketim Edirne'de,gençlik yıllarımı geçirdiğim evin önünden geçerken (alttaki resim) hem zamana yolculuk olsun eski anılarımı yadedeyim hem de bir stil postu çıksın istedim.Üstümdeki her parçayla aşk yaşadığımı belirtmeliyim..Gümüş ve Altın ve Bronz detaylara bayılırım..Hele söz konusu Birken ise bir daha ayılamayabilirim :D Bu kadar sevilerek yapılan bir kombin,bu kadar manalı bir yerde fotoğraflanınca benim oldukça keyif aldığım ve sanıyorum enerjisini de yansıttığım kareler çıktı ortaya.Umarım beğenirsiniz... Kocaman Öpüldünüz!!


Hi dears!!
This post is all about the house where I spend my adolesence..I wanted to have a back in time moment with my favourite look for summer at the same time :) Hope you like the look..
Millions of kisses,dears ^.^


Dress // Elbise : Mango
Slippers // Terlik : Birkenstock - Mayari
Bag // Çanta : Mango
Earrings // Küpeler : Yells Accessories






Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!