It was all Yellow


Selaaaaammm!!
Tek parça kombinlerini oldum olası sevmişimdir,makyaj ve aksesuar değişimiyle istediğiniz kalıba sokabilir,zahmetsiz şıklık sergileyebilirsiniz.Zahmetsiz olması çoğu insan tarafından yeterince uğraşılmamış gibi düşünülse de,en büyük avantaj her daim 'girly' görüntü sergilenmesi ;) Vücudun şekline uygun bir Elbise veya Tulum ile kendinizi hem rahat hissedebilir,hem de çabasız şık olabilirsiniz.
Benim gardrobum bu konuda oldukça kapsamlı...En azından benim standartlarım için ;) Üniversitedeyken çok daha geniş bir yelpazem varken,şimdi neredeyse tamamen elbise ve etek kombinlerine yöneliyorum..Giy ve Çık ;) Sabahın köründe,bir yandan bebek ağlarken diğer yandan işe yetişmek için giyiniyorsanız ( ki ben hep akşamdan hazırlananlardanım ) cilalı kombinlerden uzak duruyorsunuz istemeden...Tüm gün ayakta kalıp,ciddi efor sarfediyorsanız stilettolardan,devamlı yazmak zorunda kalıyorsanız bileğe takılan aksesuarlardan,aşırı terleyen ve buluttan nem kapan bir cildiniz varsa ( özellikle yaz aylarında ) diğer çeşitli aksesuarlardan kaçınıyorsunuz..Benim mesleğim bunların hepsini içinde barındıranlardan işte! 
Ne çok konuştum değil mi...Sohbete ihtiyacım varmış :)))
Toparlamak gerekirse; kombine gelmek gerek...Burada en sevdiğim elbiselerden birini oldukça rahat ️kombinledim..burada tamamen çabasızım.Şık olup olmadığıma da siz karar vereceksiniz artık ;) Buraya kadar sıkılmadan okuyan sizlere teşekkürler ve kocaman öpücükler ^.^


Dress // Elbise : Mango
Slippers // Terlikler : Birkenstock 
Bag // Çanta : Guess




Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!