You Fluffy Thing!!


Tünaydın Pazar kuşları!!
Önceden düzenlenen post adaylarını geç bir kahvaltı keyfi eşliğinde bir tutam sohbetle eklemek gibisi yok cidden :) Böyle elbiselere bayılıyorum ben,tiril tiril <3 Üstelik herzaman söylediğim ve zaten bütün dünyanın ezbere bildiği gibi kombinlenmesi über kolay ;) Ancak farkettiyseniz bu kombinde sizler için küçük,şahsım için koca bir adım atıp topuklu giydim :D Yok arkadaşlar,benim ayaklar cidden arızalı,Annem gençliğimde hep derdi zaten 'kızım giyme şu sporları,ayakların yayvanlaşacak sonra normal ayakkabı giyemeyeceksin.'diye..Canım annem,nasıl da haklıymış :) Neyse,nasılsa pek sık yapmak zorunda kaldığım bir eylem değil topuklu giymek :D Beğenmeniz dileğiyle..Öpüldünüz!!


Happy Sunday,sweeties!!
As you know,My favourite pieces are dresses and here I am with light fluffy one..Hope you like the look..Kisses!!


Dress // Elbise : Local Boutique // Yerel Butik
Bag // Çanta : Penti
Heels // Ayakkabı : Local Store // Yerel Mağaza









Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!