The Big Red Lip


Selam Fıstıklı Lokumlar!!
Yine bir Pazartesi daha geldi..Yeni bir hafta başlıyor ve ben daha ne olup bittiğini anlamadan bitiveriyor..Zaten bu yaz günler mi kısaldı yoksa aylar mı azaldı bilemedim :/ 
Kombine gelecek olursam; baştan söyleyeyim,kendime uzun eteği hiç yakıştırmam.Zaten kısa olan boyumu altına düz ayakkabı giydiğim için daha da kısa gösterdiğini düşünürüm.Üstelik sıcak havalarda terden sırılsıklam olurum,hava almam lazım benim!! Yine de arada havanın katlanılabilir derecede olduğu günlerde şans verilebilir..Ben de öyle yaptım..Nasılsa yırtmacı var,çok pişmem diye düşünüp bir şans verdim.Beğenirsiniz umarım..Kocaman öpüldünüz ^.^


Happy new week everyone!!


Tee // Tişört : Local Boutique // Yerel Butik
Skirt // Etek : Batik
Bag // Çanta : Mango
Sneakers // Spor Ayakkabı : Adidas Super Colour via Koray Spor
Shades // Güneş Gözlüğü : Mango







Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!