Fuchsia...

Yorucu ve soğuk bir kış gününün daha üstesinden geldik,geçmiş olsun caaaanım perilerim ;)
Günler daha rutin olamaz herhalde diye düşünüyorum bu aralar,umarım en sertinden ilahi bir tokat yemem :)
Size dün teftiş geçirmekte olduğumuzdan bahsetmiştim...Ben de yarattığı gerginliğin üstesinden gelebilmek için yoga ve çikolata ikilisine verdim kendimi.Kilo aldım sanırım biraz :(
Tatil gelsin!!Gelsin ki sabahları çıkıp yürüyüşümü yapayım,arada oturup sıcacık bir chai tea latte ile enfes bir mola vereyim,daha çok kitap okuyabileyim... ( iç çekiş... )
Az kaldı...

Gerginlik diyorum ya...tabii biraz korku da var!! Bu yüzden bu günkü lakırdımız korku üzerine :)
'' Lütfen korkularınızı beslemeyiniz.. '' Bırakın su gibi akıp gitsinler,siz derin nefes almaya devam edin...



20130111-001232.jpg

20130111-001320.jpg

Hello my dear fairies and the new day!!
I feel really uncomfortable and overwhelmed these days ( because of he inspectors ) .Just trying to get relaxed and do the daily routines like exams,paper works etc.
What about you?? Do you feel the same or different?? Hope you're doing well..



20130111-001837.jpg

#1 Ignore the people who try to pull you down

Sizi aşağı çekmeye çalışanları görmezden gelin,




20130111-002147.jpg

#2 Don't hear the critics that come from bad intentions

Kötü niyetle yapılan eleştirilere kulak asmayın,





20130111-002411.jpg

#3 Most important of all; Don't gossip about anyone

En önemlisi de kimsenin dedikodusunu yapmayın ;)



20130111-002802.jpg

And.. Don't forget that you are being loved someone here ;)
Here comes the 'I was wearing' part ...

Ne giymişim / What I was wearing :

Dress and Cardigan /MANGO/ Elbise ve Hırka
Booties /ZARA/ Botlar
Tights /PENTİ/ Çorap
Necklace /LC WAIKIKI/ Kolye
Earrings /KOTON/ Küpe

Love <3

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!