Time for some Redness :)

Ben geldim!!
Herkese güzel haftasonları benim birbirinden güzel perilerim :)
Bu sabah yine yağmurlu bir güne uyandım,hem de ne yağmur!!Haberlerden tüm Akdeniz ve Ege'nin ne halde olduğunu görmüşsünüzdür sanıyorum.. Lodos olmasa herbirimiz kendi özel havuzunda takılabilecek en termalinden :D şöyle güzel bir çamur banyosu hehehee :P
Yağmurdan dolayı hala kapana kısılmış hissiyatı devam ediyor fakat bugün zincirlerimi kırıp şöyle bir gezinti yapabildim sonunda. Yağmur altında yürüyüş yapmak nefisti ayrıca enfes fiyata ( 3 tl ) nerede giyeceğimi tam kestiremediğim bir pantolon sahibi oldum :D



20130119-223110.jpg

'O ne yaaa!!' dediğinizi duyar gibiyim.. Sıkıntı yok,alışkınım :) Ancak yeni şeyler denemek bazen nahoş sonuçlansa da çoğunlukla güzel.Bu pantolon daha daralıp azıcık da çekecek ;) Amacım babetler ve uzun tunikler ile giyilebilir bir parça yaratmak,denemek ve sonucu sizlere göstermek için sabırsızlanıyorum :)



20130119-223958.jpg

20130119-224025.jpg

Here I am my beautiful fairies!!
Having fun with walking under my umbrella :) There is flood due to the heavy rain but I got bored with sitting on the coach and acting the role of a coachpotato!! So I wore my wellies and went out to have some fresh air.. I also had the cheapest Pants ever!! I know it is a little bit shiny but I'm planning to change it into something tighter and shorter ;)






20130119-225204.jpg

20130119-225232.jpg

20130119-225304.jpg

What I was wearing / Ne giydim ;

Red Top / Kırmızı Üst : Adil Işık (adl) ( old )
Tunic / Tunik : Kapalı Yol - Antalya
Skirt / Etek : LC Waikiki
Leggings / Çoraplar : Penti
Black Cardigan / Siyah Hırka : Mango ( old )
Rain Coat / Yağmurluk : Pull&Bear
Earrings / Küpeler : Mio Accessories
Rain Boots / Yağmur Çizmeleri : Codentry ( old )




20130119-230434.jpg

BE AWESOME!!

Love <3

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!