Yoga'ya gidelim...

Daha önceden takip edenler bilir,haftanın iki günü yogaya gidip biraz esneme,biraz da rahatlama hareketleri yapıyorum :) Eh tabii bugün de tam günü olduğu için yine gittim ama maalesef bugün elim boş döndüm :(
Dersimiz - mecburen - bitmiş...Şimdilik...
Aslında televizyonda Muhteşem Yüzyıl varken işime gelmedi değil ama davet ettiğim sevgili güdüm nazlana nazlana sonunda gelmiş iken kötü oldu biraz,hüsrana uğradım :(
Elim böğrümde (!!) eve dönmeden önce haftalık ritüelimi tamamladım,Starbucks'a gidip kendime bir Chai Tea Latte ödülü verdim :D
Fotoğraflar evde çekildi... Yüzümün şişliğine takılmayın rica ederim sevgili periler zira bu aralar ben bende değilim,üstüme gelmeyin :-/ yanağımın ( simetrik olarak çıkıyor bunlar deliriciiiiim!!! ) tam ortasında kendi bağımsızlığını ilan etmiş bir organizma var ( halk arasında çıban,ergenler arasında sivilceeeğğ olarak tabir edilen... ), yüzümün sol yanı şiş, görüşümü engelliyor,o derece!!! Sağ yanımın derdi ayrı,birbirlerini mi tetikliyorlar nedir ( ben bilmem doktor bilir ) 20'lik dişim takriben 12 yıllık bir gecikme ile apse yaptılar vatana millete ve şahsıma hayırlı uğurlu olsun!!
Bütün bunlar toptan uykumu etkilediği için olsa gerek gözaltlarımda vücudun başka bölgelerine eklenecek derecede torba oluştu,kendimi ucube gibi hissediyorum!!
Şimdi.. Sizler bu yazdıklarımı okurken, müsadenizle ben kendimi çikolataya vurmaya,akabinde yatmaya gidiyorum... Sonra neden kilo aldım diye hayıflanırsam lütfen hatırlatınız...
Öpücükler,
İyi Geceler,
Tatlı Rüyalar... <3



20130116-235530.jpg

20130116-235542.jpg

20130116-235552.jpg

20130116-235605.jpg

Buarada.. Kaşlarım 5 kilometre öteden farkediliyor değil mi :D
İki arada bir derede,sırf kendimi iyi hissedeyim diye makyaj yaptırdım,herşey tamam da sanki kaşlar olmadı :S



20130116-235836.jpg

Bu fotoğraf hakkında yorum yapmiciiim... Sadece gülmeniz için burada,çekinmeyin,kahkaha atabilirsiniz :D

Kaban - LC Waikiki
Hırka - Mango
Bluz - Kapalı Yol / Antalya
Botlar - LC Waikiki
Çanta - Koton
Şal - LC Waikiki

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!