Let's Get Green!!

Bu pantolonun benzerini Zara'nın internet sitesinde görüp aşık olmuştum ancak ya buradaki mağazalarında gözümden kaçırdım,ya da gelmedi,bilemiyorum... Şansım varmış ki tıpkısının aynısı tam da indirim döneminde LC Waikiki'de gözüme çarptı :D ( Üstelik 22.90!! ) Paça boyu biraz kısa da olsa capri pantolon niyetine giyiliyor :)
Kazak ( Zara ) ve çoraplar ( H&M ) geçen seneden... Ama daha iki post önce ( üç de olabilir ) yeşilin her tonunu sevdiğimi söylemiştim ya, benim için bu renk zamansız :) Dolabı açınca tam da karşımda bana göz kırpıyordu,artık zamanının geldiğini düşündüm,umarım güzel gelmiştir sizlere :)




20130116-214801.jpg

20130116-214844.jpg

20130116-214926.jpg

20130116-214949.jpg

I actually saw the very similar of this pants on Zara's internet site,but unluckily I couldn't find them in the stores :(
Some days ago while searching for some good checkered pants on sale,I finally found that at LC Waikiki Store - nearly €10 - I think that it was a delayed luck of mine :D
The Pants are disturbingly short but it is not a big deal for me...Hope you like them :)

Jumper / Kazak : Zara ( old )
Pants / Pantolon : LC Waikiki
Leggings / Çoraplar : H&M ( old )
Shoes / Ayakkabılar : LC Waikiki
Jacket / Ceket : LC Waikiki ( old )
Bag / Çanta : Koton ( old )

Love <3

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!