Nerdy Fairy :)

Benim annem güzel annem...Bana çok cici deri bir etek ve son moda kendisi çizgili,kolları deri detaylı bluz almış..Nasıl mutluyum anlatamam :D
Diyorum yaa..çok feci tatildeyim,evden çıkmıyorum,yatma hakkımı sonuna kadar kullanıyorum :)
İddia ediyorum,beni yataktan yahut koltuğumdan kazımak için spatula getirseniz az!! Derken..Annelerin güzeli ile içilen Türk Kahvesi ve cici yeniler hatırına sıcak mıntıkamdan ayrılıp ( gelen elektrik faturası geldi aklıma!!! ) Antalya'nın en lüx alışveriş merkezinde aldım soluğu..Buyrun kareler;



20130130-235103.jpg

20130130-235119.jpg

20130130-235134.jpg

20130130-235148.jpg

20130130-235211.jpg
My beautiful mum <3

Hello there...As I said before I am terribly on Holiday and enjoying sleeping and being a coach potato :)
I was out just to have a cup of Turkish coffee and get the beautiful false leather skirt and striped blouse that my mother's bought as a present for me..You will see them very soon ;)

What I was wearing / Ne giymişim ;

Skirt / Etek : Vintage ( from mum's closet :) )
Jacket / Ceket : LC Waikiki
Flats / Babetler : Bershka
Glasses / Gözlük : Tom Ford
Jumper ( not seen ) / Kazak : Mango ( old )
Bag / Çanta : Mudo Accessories

Love <3

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

Life is a game,try to participate!!